Salam Kasih & Sayang dari cik mia...
*suppose it should be on sunday,18/12/2011..sbb tertentu its delay*
UNEXPECTED morning(18/12/2011)!!...
*tadi pepagi la..cuz i received one call..:D*
Ingat lagi DISCONNECTION story!!...
Belum hampir 2 minggu he called me!!
YES!!I'm HAPPY sgt!!..
Penantian satu p'yeksaan..
Akhirnya...
Betapa seksanya dlm 2 minggu tue..
*poyo jea kan...abaikan!*
Tapi....
Ingat panas sampai ke petang..rupa2 hujan d'tenghari..
*betul xperibahasa nie!!ngrrrrrr..harap oulls paham*
Actually,
Cik mia sgt happy,tak tahu mcm mane nk describe kan dkt uolls..
*bukan nk jerit,melalak xtentu pasal..kang jadi monkey plak..nmpk sgt gedix!*
Tp..
Begitulah hasilnya......
Ingatkan da kering rerupa basah lagi!! canee nie!!huhuhu..
T_T...........
I'm decide nk jumpa my litt girl..wanna share something wit her..need her shoulder..wanna cry on her shoulder..ngrrrrrr!!sorry girl i'm disturbing u..
Because I miss u so much...
at the same time!!
I wanna meet him too..
I miss him so much..
SGT miss OKEH!!
*nekad dlm HATI,saya nak jumpa awk bole...*
Even though! its for the last..
Thanks for meeting up with me girl n 'YOU'...
Tutti Frutti,Old Town..n BKS..
Nota Siku: will be cont. what had been happened during our meeting...
because it too late to stori,plus mata da sepet(bengkak),tired on crying..
need a rest..tommorrow will accompany my sis on her interview..wish all de best for me and her!!Have a blessing..














No comments:
Post a Comment